Forsøg med modulopdelt evaluering

Forsøget med modulopdelt evaluering udfordrede en mangeårig praksis inden for summativ evaluering. Konstruktionen med flere delevalueringer gjorde, at det lykkedes at styrke sammenhængen mellem mål, form, indhold og evaluering i undervisningen. Eleverne fik en ydre motivation, som gjorde undervisnin...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Andreas Møller Lange [verfasserIn]

Thomas Borum Reuss [verfasserIn]

Winnie Birnbaum [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Dänisch

Erschienen:

2014

Übergeordnetes Werk:

In: Cepra-Striben - University College of Northern Denmark, 2017, (2014), 16

Übergeordnetes Werk:

year:2014 ; number:16

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.17896/UCN.cepra.n16.124

Katalog-ID:

DOAJ06633960X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!