Analytical Insights on the Position, Challenges, and Potential for Promoting OER in ODeL Institutions in Africa

This paper shares analytical insights on the position, challenges and potential for promoting Open Educational Resources (OER) in African Open Distance and eLearning (ODeL) institutions. The researchers sought to use a participatory research approach as described by Krishnaswamy (2004), in convening...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Cornelia K Muganda [verfasserIn]

Athuman S Samzugi [verfasserIn]

Brenda Justine Mallinson [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

OER

participatory action research

institutional approach

ODeL

adoption

Übergeordnetes Werk:

In: International Review of Research in Open and Distributed Learning - Athabasca University Press, 2003, 17(2016), 4

Übergeordnetes Werk:

volume:17 ; year:2016 ; number:4

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.19173/irrodl.v17i4.2465

Katalog-ID:

DOAJ067311563

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!