Competence Approach in the Scientific Paradigm of Russian Education

The article analyzes the essence and content of the competence approach in education from the position of domestic researchers. The stages of formation and development of the indicated approach are described: the first stage of categorically–conceptual uncertainty; the second stage of the existence...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ulyanina O.A. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Russisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

competence approach

competence

Übergeordnetes Werk:

In: Psihologo-Pedagogičeskie Issledovaniâ - Moscow State University of Psychology and Education, 2018, 10(2018), 2, Seite 135-147

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2018 ; number:2 ; pages:135-147

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.17759/psyedu.2018100212

Katalog-ID:

DOAJ067999786

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!