ANALYZING STUDENTS' LEARNING DIFFICULTIES IN ALGEBRA

Abstract: This study aimed to describe a type of student learning difficulties in algebra that associated with the indicator based on the dimensions of Bloom's Taxonomy Revision. The method used is descriptive qualitative. The subject research is students of class VIII B at SMPN 7 Kota Serang....
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ralivia Suci Setianingrum [verfasserIn]

Syamsuri Syamsuri [verfasserIn]

Yani Setiani [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Indonesisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

learning difficulties

algebra

revised bloom taxonomy

Übergeordnetes Werk:

In: MaPan: Jurnal Matematika dan Pembelajaran - Universitas Islam Negeri Alauddin Makassar, 2017, 8(2020), 1, Seite 19-34

Übergeordnetes Werk:

volume:8 ; year:2020 ; number:1 ; pages:19-34

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.24252/mapan.2020v8n1a2

Katalog-ID:

DOAJ068886349

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!