The Medical Education Environment at the University of Nairobi, Kenya: An Assessment with the DREEM Tool

Background: The supportive learning environment can enhance impartating of knowledge and skills. Objective: To assess the learning environment at the School of Medicine of the University of Nairobi using the Dundee Ready Educational Environment Measure (DREEM) tool. Methods: A cross-sectional survey...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Daniel Ojuka [verfasserIn]

Beth Githambo [verfasserIn]

Faith Aseta [verfasserIn]

Brian Wambua [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

learning environment

dreem

medical students

Übergeordnetes Werk:

In: The Annals of African Surgery - Surgical Society of Kenya, 2018, 18(2021), 2, Seite 96-102

Übergeordnetes Werk:

volume:18 ; year:2021 ; number:2 ; pages:96-102

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ069053707

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!