Preparation of future teachers for the introduction of digital innovation in a Rural School: problems and prospects

The purpose of the article: to substantiate the urgency of the problem of providing rural schools with qualified teachers; to characterize digital innovations and their use in rural education in the conditions of COVID-19; to analyze the difficulties and prospects for preparing teachers for the use...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Olena Budnyk [verfasserIn]

Kateryna Fomin [verfasserIn]

Tetiana Nazarenko [verfasserIn]

Vira Kalabska [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Französisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

future teachers

rural school

digital technologies.

Übergeordnetes Werk:

In: Revista Brasileira de Educação do Campo - Universidade Federal do Tocantins, 2017, 6(2021), Seite 21

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2021 ; pages:21

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.20873/uft.rbec.e13124

Katalog-ID:

DOAJ069491801

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!