Elevers formande av arbetsplatsförlagt lärande i svensk gymnasial lärlingsutbildning

The article examines how students in Swedish upper secondary apprenticeship education contribute to the shaping of their education through their choices and actions in relation to work-based learning. Activity theory and the notion of interacting activity systems was used to emphasise the students’...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ingela Andersson [verfasserIn]

Viveca Lindberg [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Dänisch ; Englisch ; Norwegisch ; Schwedisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

activity theory

qualitative content analysis

student perspective

upper secondary apprenticeship education

work-based learning

Übergeordnetes Werk:

In: Nordic Journal of Vocational Education and Training - Linköping University Electronic Press, 2016, 12(2022), 1

Übergeordnetes Werk:

volume:12 ; year:2022 ; number:1

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3384/njvet.2242-458X.221211

Katalog-ID:

DOAJ070381070

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!