Calibrating Path Choices and Train Capacities for Urban Rail Transit Simulation Models Using Smart Card and Train Movement Data

Transit network simulation models are often used for performance and retrospective analysis of urban rail systems, taking advantage of the availability of extensive automated fare collection (AFC) and automated vehicle location (AVL) data. Important inputs to such models, in addition to origin-desti...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Baichuan Mo [verfasserIn]

Zhenliang Ma [verfasserIn]

Haris N. Koutsopoulos [verfasserIn]

Jinhua Zhao [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of Advanced Transportation - Hindawi-Wiley, 2017, (2021)

Übergeordnetes Werk:

year:2021

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.1155/2021/5597130

Katalog-ID:

DOAJ070498873

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!