Les stratégies d’apprentissage de l’écrit en français langue étrangère d’étudiants égyptiens

This research work addresses the teaching of writing in French as a foreign language. Our objective is to determine the strategies used by the Egyptian students for whom French represents the second foreign language. Thus, we initially outlined the state of the art concerning the teaching/acquisitio...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Doaa Mohammad Hamdan Ahmed [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Französisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

Teaching of the writing

French as a foreign language

writing learning strategie

metagraphic comment

metalinguistic comment

invented writing

Übergeordnetes Werk:

In: Multilinguales - Université Abderrahmane Mira, 2019, 7(2016)

Übergeordnetes Werk:

volume:7 ; year:2016

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.4000/multilinguales.715

Katalog-ID:

DOAJ071527486

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!