COMPREHENSIVE ANALYSIS OF THE STUDENTS’ MOTIVATION CONNECTION TO THE MASSIVE OPEN ONLINE COURSES COMPLETION RATE

The online education development will be the driving force behind changes in the world’s educational trends. The proposed article provides the analysis for the learning outcome at massive open online courses "Learning How to Learn" and "Educational Tools for Critical Thinking" to...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

A. Parkhomenko [verfasserIn]

R. Segol [verfasserIn]

O. Lisovychenko [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Russisch ; Ukrainisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

correlation

learning outcome

massive open online course motivational technique

motivational needs.

Übergeordnetes Werk:

In: Adaptivni Sistemi Avtomatičnogo Upravlinnâ - Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2018, 1(2019), 34

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2019 ; number:34

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.20535/1560-8956.1.2019.178231

Katalog-ID:

DOAJ073272744

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!