The paradigm’s origin in the modern publicitary photography: the Tenedor of André Kertesz or the Cuello Idestyle of Paul Outerbridge <br<Origen del paradigma de la fotografía publicitaria moderna: el Tenedor de André Kertesz o el Cuello Idestyle de Paul Outerbridge

Due to the ambiguity of the origins of advertising photography and its paradigm this article has been focussed on two anthological images : the Kertesz Fork and Outerbridge’s Idestyle Neck. The analysis of these images and their authors has enabled us to conclude that Outerbridge’s photography the I...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

José Manuel Susperregui [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Spanisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2010

Schlagwörter:

Fotografia

publicidad

Kertesz

Outerbridge.

Übergeordnetes Werk:

In: Discursos Fotográficos - Universidade Estadual de Londrina, 2010, 6(2010), 8, Seite 145-167

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2010 ; number:8 ; pages:145-167

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ077672658

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!