Designing and Developing a Reflexive Learning System for Managing Systemic Change

We offer a reflection on our own praxis as designers and developers of a learning system for mature-age students through the Open University (OU) UK’s internationally recognised supported-open learning approach. The learning system (or course or module), which required an investment in the range of...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ray Ison [verfasserIn]

Chris Blackmore [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Schlagwörter:

cyber-systemics

communities of practice

systemic inquiry

reflexivity

designing learning systems

landscapes of practice

Übergeordnetes Werk:

In: Systems - MDPI AG, 2013, 2(2014), 2, Seite 119-136

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2014 ; number:2 ; pages:119-136

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3390/systems2020119

Katalog-ID:

DOAJ078709377

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!