Influencing Factors of Learners’ Cognitive Engagement in an Online Learning Environment

This study used the Pedagogical Affordance-Social Affordance-Technical Affordance (PST) model as basis in designing a questionnaire to investigate the influencing factors of learners’ cognitive engagement in an online learning environment. Moreover, the influencing degrees of educational, social, an...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Lin Lin [verfasserIn]

JunYi Wang [verfasserIn]

XianYun Meng [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

Online learning environment

Learners

Cognitive engagement

PST model

Technological affordance

Educational affordance

Übergeordnetes Werk:

In: International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) - Kassel University Press, 2017, 17(2022), 17

Übergeordnetes Werk:

volume:17 ; year:2022 ; number:17

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3991/ijet.v17i17.33851

Katalog-ID:

DOAJ078898420

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!