‘Dark reuse’: an empirical study of teachers’ OER engagement

<p<There is scant evidence of OER reuse or sharing; OER apologists maintain that reuse is happening in private spaces, but others argue there is no evidence of such ‘dark reuse’.</p<<p<The OER lifecycle provides a model of OER engagement, defining five key practices: finding, compo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tita Beaven [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

oer

dark reuse

oer lifecycle

sharing

oer ecosystem

language teaching

higher education

Übergeordnetes Werk:

In: Open Praxis - International Council for Open and Distance Education (ICDE), 2013, 10(2018), 4, Seite 377-391

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2018 ; number:4 ; pages:377-391

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.5944/openpraxis.10.4.889

Katalog-ID:

DOAJ081081863

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!