Virtual Learning Environments: Modeling a New Learning Policy Strategy

The paper examines the modelling dimension of the virtual teaching/learning environment and its implementation practices. Changing trends of the educational processes become apparent; thus, it is necessary to reflect and justify the contours of modeling the virtual educational environment. When look...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Sergejus Neifachas [verfasserIn]

Tomas Butvilas [verfasserIn]

Kristina Kovaitė [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Litauisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

virtual learning environment

environment modeling

new learning strategies

contexts of educational content

educational policy priorities

Übergeordnetes Werk:

In: Acta Paedagogica Vilnensia - Vilnius University Press, 2019, 49(2022)

Übergeordnetes Werk:

volume:49 ; year:2022

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.15388/ActPaed.2022.49.7

Katalog-ID:

DOAJ081279566

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!