The People, Mainstream Media and New Media Consuming Survey of Media Consumption, Trust, Satisfaction and Participation of Tehran Citizens

The Research Evaluates new media impacts on Iranian mainstream media. It seems that new media in Iran these days deeply effect on mainstream media and even in some cases makes them to lose their functions. This research tries to evaluate new media impacts on Iranian mainstream media’s internal mecha...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Susna Bastani [verfasserIn]

hadi khaniki [verfasserIn]

Saeed Arkanzadeh Yazdi [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Persisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

media system

new media

mainstream media

social networks

the internet

Übergeordnetes Werk:

In: مطالعات رسانه‌های نوین - Allameh Tabataba'i University Press, 2023, 4(2018), 14, Seite 33

Übergeordnetes Werk:

volume:4 ; year:2018 ; number:14 ; pages:33

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.22054/cs.2018.24151.274

Katalog-ID:

DOAJ081638191

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!