Développer la réflexivité critique en cartographiant une controverse ?

Since 2017, a training program in mapping controversies has been offered to Master degree students in Education. The challenge is to develop the critical reflexivity of young apprentice-researchers, by inviting them to investigate a freely chosen mediatic, controversial and educational issue. They p...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Benoît Urgelli [verfasserIn]

Clémence Godin [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Französisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

critical reflexivity

mapping controversies

education

training

controversies

awareness

Übergeordnetes Werk:

In: Questions Vives - Université de Provence, 2012, 37(2022)

Übergeordnetes Werk:

volume:37 ; year:2022

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.4000/questionsvives.6926

Katalog-ID:

DOAJ082702314

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!