Arguments mobilisés par des étudiants universitaires lors de la discussion d’une controverse entourant la vaccination contre le papillomavirus

We conducted a study to introduce university students to understanding socioscientific controversies by considering the case of human papillomavirus (HPV) vaccination. To describe this understanding, we used a conceptual framework based on the didactic of Questions scientifiques socialement vives an...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Abdelkrim Hasni [verfasserIn]

Nancy Dumais [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Französisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

socioscientific controversies

higher education

papillomavirus

argumentation

controversies

awareness

Übergeordnetes Werk:

In: Questions Vives - Université de Provence, 2012, 37(2022)

Übergeordnetes Werk:

volume:37 ; year:2022

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.4000/questionsvives.6666

Katalog-ID:

DOAJ082702330

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!