IMPROVING STUDENTS’ WRITING ABILITY AND MOTIVATION USING COOPERATIVE AND COLLABORATIVE LEARNING IN TEACHING WRITING TO ENGLISH DEPARTMENT STUDENTS OF UNIVERSITAS PAMULANG

ABSTRACT   This research was conducted to increase students' writing ability and motivation using cooperative and collaborative learning. It was aimed to reveal; 1) To what extent cooperative and collaborative learning can improve students’ writing ability? 2) How is students’ motivation in wr...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wiwit - Sariasih [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

elt

Übergeordnetes Werk:

In: Lingua Didaktika: Jurnal Bahasa dan Pembelajaran Bahasa - Universitas Negeri Padang, 2018, 13(2019), 1, Seite 66-83

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2019 ; number:1 ; pages:66-83

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.24036/ld.v13i1.100527

Katalog-ID:

DOAJ085750131

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!