Development of a learning health system science competency assessment to guide training and proficiency assessment

Abstract Introduction Learning health systems (LHS) science is fundamentally a transdisciplinary field. To capture the breadth of the competencies of an LHS scientist, AHRQ and national experts defined a series of 42 competencies across seven domains that support success. Clinicians, researchers, an...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Patricia D. Franklin [verfasserIn]

Denise Drane [verfasserIn]

Lauren Wakschlag [verfasserIn]

Ronald Ackerman [verfasserIn]

Abel Kho [verfasserIn]

David Cella [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

assessment

competency

curriculum

learning health systems

Übergeordnetes Werk:

In: Learning Health Systems - Wiley, 2017, 6(2022), 4, Seite n/a-n/a

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2022 ; number:4 ; pages:n/a-n/a

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1002/lrh2.10343

Katalog-ID:

DOAJ087027690

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!