Learning Approaches in the University: A study case

This paper shows the results of a research about Learning Approaches on 157 students from the Psychopedagogy and Sciences of Education courses from the School of Psychology and Education of the Pontifical Catholic University (Pontificia Universidad Católica), Buenos Aires, Argentina. The Biggs-Herná...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

María del Carmen Aguilar Rivera [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

características de estudiantes, motivación de logro académico, estudiantes universitarios

Übergeordnetes Werk:

In: Revista de Psicología - Pontificia Universidad Católica Argentina. Facultad de Psicología y Psicopedagogía, 2023, 6(2019), 11, Seite 67-86

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2019 ; number:11 ; pages:67-86

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ087679450

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!