Critical life course interventions for children and adolescents to promote mental health

Childhood and adolescence are key developmental periods in the life course for addressing mental health, and there is ample evidence to support significant, increased investment in mental health promotion for this group. However, there are gaps in evidence to inform how best to implement mental heal...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Christina A. Laurenzi [verfasserIn]

Sihle Mamutse [verfasserIn]

Marguerite Marlow [verfasserIn]

Tatenda Mawoyo [verfasserIn]

Linnea Stansert Katzen [verfasserIn]

Liliana Carvajal-Velez [verfasserIn]

Joanna Lai [verfasserIn]

Nagendra Luitel [verfasserIn]

Chiara Servili [verfasserIn]

Moitreyee Sinha [verfasserIn]

Sarah Skeen [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

child development

child mental health

global mental health

mental well-being

Übergeordnetes Werk:

In: Cambridge Prisms: Global Mental Health - Cambridge University Press, 2015, 10(2023)

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2023

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1017/gmh.2022.58

Katalog-ID:

DOAJ088105431

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!