Blended learning in physical education: A systematic review

This review aims to provide a detailed overview of the current status and development trends of blended learning in physical education by reviewing journal articles from the Web of Science (WOS) database. Several dimensions of blended learning were observed, including research trends, participants,...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Chen Wang [verfasserIn]

Roxana Dev Omar Dev [verfasserIn]

Kim Geok Soh [verfasserIn]

Nasnoor Juzaily Mohd Nasirudddin [verfasserIn]

Yubin Yuan [verfasserIn]

Xueyan Ji [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

blended learning

physical education

sports

educational technology

learning strategies

Übergeordnetes Werk:

In: Frontiers in Public Health - Frontiers Media S.A., 2013, 11(2023)

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2023

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3389/fpubh.2023.1073423

Katalog-ID:

DOAJ088176509

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!