EXAMINING CHEMISTRY TECAHRS’ REFLECTIVE JOURNALS DURING MENTORING PRACTİCES

The aim of this study is to determine the impact of mentorship program on professional development of the mentees. This study is guided by case study. The case, in this study, is each of four chemistry teachers who took part in mentorship program as mentees in order to better understand the mentorsh...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ayşegül SAĞLAM ARSLAN [verfasserIn]

Canan Cengiz [verfasserIn]

Faik Özgür Karatas [verfasserIn]

Suat Ünal [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Ukrainisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

chemistry teachers; mentoring practices; reflective journal; reflective pedagogical practice.

Übergeordnetes Werk:

In: Неперервна професійна освіта: теорія та практика - Borys Grinchenko Kyiv University, 2020, 1(2023), 74, Seite 76-89

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2023 ; number:74 ; pages:76-89

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.28925/1609-8595.2023.1.7

Katalog-ID:

DOAJ088738361

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!