Mosaic Nature of Dialogue in Academic Tutoring

RESEARCH OBJECTIVE: The aim of the article is to problematize and present the mosaic approach to the dimensions of dialogue in academic tutoring. THE RESEARCH PROBLEM AND METHODS: The considerations carried out in the article are aimed at solving the following research problem: “what are the struc...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Edyta Zawadzka [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Deutsch ; Englisch ; Spanisch ; Französisch ; Italienisch ; Polnisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

tutoring

academic tutoring

dialogue

academic teaching

personalized education

Übergeordnetes Werk:

In: Horyzonty Wychowania - Jesuit University Ignatianum in Krakow, 2018, 21(2022), 60

Übergeordnetes Werk:

volume:21 ; year:2022 ; number:60

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.35765/hw.2022.2160.09

Katalog-ID:

DOAJ088934268

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!