Behind the Science literacy of Filipino students at PISA 2018: A Case study in the Philippines’ Educational System

Purpose of the study: To find out the struggle to build students' Science literacy experienced by the Philippines in the PISA 2018 results. Methodology: the methodology used uses Case Study design. The method used by collecting facts from various data, learning curricula, culture and some Sci...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Jefferson M Cordon [verfasserIn]

John Domnique Benedict Polong [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Philippines’ PISA Result

Science Literacy

Philippines’ Education

K-12 Curriculum

Übergeordnetes Werk:

In: Integrated Science Education Journal - Cahaya Ilmu Cendekia Publisher, 2023, 1(2020), 2

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2020 ; number:2

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.37251/isej.v1i2.59

Katalog-ID:

DOAJ089183908

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!