The Degree of Employing Twenty-First Century Skills while Using Flipped Classroom Strategy in Teaching: A Content Analysis Study

This study aims to identify the degree of employing twenty-first century skills while using flipped classroom strategy in teaching. To achieve the objectives of the study, the researcher used a descriptive-analytical approach in its style of content analysis. The researcher adapted Al-Mansour study...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Abdullah Abdulrahman Albediwi [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Arabisch ; Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Twenty-first century skills, flipped classroom

Übergeordnetes Werk:

In: دراسات: العلوم التربوية - Deanship of Scientific Research (DSR), the University of Jordan, 2023, 47(2020), 2

Übergeordnetes Werk:

volume:47 ; year:2020 ; number:2

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ090028163

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!