The Impact of TBI on Intermediate Students’ Writing skills in Online Classes at a Private Institute in Cartagena de Indias

This qualitative research project aims to determine the impact that Task-Based Instruction had on fifteen Intermediate English language students´ writing skills in online classes at a private institute in Cartagena. A journal, a questionnaire, and a checklist were used as instruments to collect info...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Adriana Garcia-Echeverry [verfasserIn]

Alexandra Novozhenina [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

online learning

online tools

task-based instruction

writing skills

writing strategies

Übergeordnetes Werk:

In: HOW - Asociación Colombiana de Profesores de Ingles, 2015, 30(2023), 1, Seite 43-64

Übergeordnetes Werk:

volume:30 ; year:2023 ; number:1 ; pages:43-64

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.19183/how.30.1.658

Katalog-ID:

DOAJ090444914

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!