Correction: Impact of visual impairment on balance and visual processing functions in students with special educational needs.

[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0249052.].

Gespeichert in:
Autor*in:

Kai Yip Choi [verfasserIn]

Ho Yin Wong [verfasserIn]

Hoi Nga Cheung [verfasserIn]

Jung Kai Tseng [verfasserIn]

Ching Chung Chen [verfasserIn]

Chieh Lin Wu [verfasserIn]

Helen Eng [verfasserIn]

George C Woo [verfasserIn]

Allen Ming Yan Cheong [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Übergeordnetes Werk:

In: PLoS ONE - Public Library of Science (PLoS), 2007, 18(2023), 10, p e0293152

Übergeordnetes Werk:

volume:18 ; year:2023 ; number:10, p e0293152

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1371/journal.pone.0293152

Katalog-ID:

DOAJ09093086X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!