PENERAPAN KOLABORASI STRATEGI METAKOGNITIF DALAM MENINGKATKAN HASIL BELAJAR SISWA PADA MATERI MENULIS KARYA ILMIAH

This research is motivated by the low accumulation of cognitive, affective, and psychomotor values of students in scientific writing, that’s 63.45. Whereas based on preliminary tests, students have potential in intellectual development. The purpose of this study is to describe student learning outco...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bayu Dwi Nurwicaksono [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Schlagwörter:

metacognitive strategies

writing scientific papers

learning outcomes

Übergeordnetes Werk:

In: Education Human and Development Journal - Universitas Nahdlatul Ulama Surabaya, 2023, 2(2017), 2

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2017 ; number:2

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.33086/ehdj.v2i2.396

Katalog-ID:

DOAJ091701201

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!