Application effect study of a combination of TeamSTEPPS with modularization teaching in the context of clinical instruction in trauma care

Abstract To explore the effect of a combination of Team Strategies and Tools to Enhance Performance and Patient Safety (TeamSTEPPS) with modularization teaching in the context of clinical instruction in trauma care. A total of 244 nursing students who participated in clinical practice in orthopaedic...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tieying Qiu [verfasserIn]

Min Chen [verfasserIn]

Suyuan Gao [verfasserIn]

Jin Huang [verfasserIn]

Weixing Wang [verfasserIn]

Liping Wang [verfasserIn]

Haiyang Li [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Schlagwörter:

Modularization

TeamSTEPPS

Professional self-concept

Professional benefit

Übergeordnetes Werk:

In: Scientific Reports - Nature Portfolio, 2011, 14(2024), 1, Seite 9

Übergeordnetes Werk:

volume:14 ; year:2024 ; number:1 ; pages:9

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1038/s41598-024-55509-4

Katalog-ID:

DOAJ092159117

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!