Uncovering the Mechanism of Online-Learning Stress of College Students

Online-learning stress poses a significant challenge to the sustainability of higher education. The present study employs mixed methods to propose a conceptual process model that depicts the mechanism of online-learning stress of college students. The result of the qualitative study indicates 11 inf...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Enuo Wang [verfasserIn]

Xueyao Zhang [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

online-learning stress

online-learning

digital education

higher education sustainability

Übergeordnetes Werk:

In: Sustainability - MDPI AG, 2009, 15(2023), 12, p 9541

Übergeordnetes Werk:

volume:15 ; year:2023 ; number:12, p 9541

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3390/su15129541

Katalog-ID:

DOAJ094054452

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!