Exploring contributing factors to PISA 2022 mathematics achievement: Insights from Indonesian teachers

As an international benchmark, the Programme for International Student Assessment (PISA) 2022 evaluates the educational performance of 15-year-old students across various countries. It has been observed that the average mathematics score globally declined in 2022. Understanding the responses of math...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tommy Tanu Wijaya [verfasserIn]

Wahyu Hidayat [verfasserIn]

Neni Hermita [verfasserIn]

Jesi Alexander Alim [verfasserIn]

Corrienna Abdul Talib [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Schlagwörter:

mathematical performance

math teacher

pisa 2022

Übergeordnetes Werk:

In: Infinity - Institut Keguruan dan Ilmu Pendidikan Siliwangi; Indonesia Mathematics Educators' Society, 2016, 13(2024), 1, Seite 139-156

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2024 ; number:1 ; pages:139-156

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.22460/infinity.v13i1.p139-156

Katalog-ID:

DOAJ096257814

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!