The Effect of Conceptual Metaphor on Writing Creativity and Metacognitive Writing Awareness

The present paper examines the theory of conceptual metaphor, using the theoretical framework of the cognitive writing model to improve EFL learners’ writing creativity and metacognitive writing awareness. To that end, 120 male and female EFL Bachelor-of-Arts (BA) students majoring in English langua...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ghasem Vadipoor [verfasserIn]

Rajab Esfandiari [verfasserIn]

Mohammad Bagher Shabani [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

idea generation

metacognitive writing strategies

writing strategies

writing creativity

Übergeordnetes Werk:

In: Issues in Language Teaching - Allameh Tabataba'i University Press, 2020, 12(2023), 1, Seite 33-66

Übergeordnetes Werk:

volume:12 ; year:2023 ; number:1 ; pages:33-66

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.22054/ilt.2023.66211.678

Katalog-ID:

DOAJ098757431

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!