Determine the impact of Emotive Intelligent Spaces on children’s behavioural and cognitive outcomes

AbstractThis study aims to investigate the impact of a novel environmental intervention—Emotive Intelligent Spaces (EIS) on young children’s self-regulation and working memory using a single-subject reversal design (ABAB). EIS is a semi-private space with coloured lights that could adapt to each chi...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Shiyi Chen [verfasserIn]

Minyoung Cerruti [verfasserIn]

Mona Ghandi [verfasserIn]

Ling-Ling Tsao [verfasserIn]

Rebecca Sermeno [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

early childhood

colour

intervention

working memory

self-regulation

Übergeordnetes Werk:

In: Cogent Education - Taylor & Francis Group, 2014, 10(2023), 2

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2023 ; number:2

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1080/2331186X.2023.2281850

Katalog-ID:

DOAJ099222841

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!