Importance of news media branding in a contemporary media environment

Digitalization fundamentally brought new ways in how media distribute and audiences consume media content, transforming the existing media environment and bringing new competitors to media organizations. On one side, new platforms and technology companies give media ample opportunities to reach thei...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Linda Saulīte [verfasserIn]

Deniss Ščeulovs [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

Media digitalization

Media brand attributes

News media brand

Media brand uniqueness

News media brand equity

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity - Elsevier, 2017, 9(2023), 3, Seite 100117-

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2023 ; number:3 ; pages:100117-

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1016/j.joitmc.2023.100117

Katalog-ID:

DOAJ099281805

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!