115 Strategies for Training and Advancing under-represented Researchers (STARs)

OBJECTIVES/GOALS: Minority faculty have inequitable access to information, professional development, and research resources. A structured research-mentoring program could help strengthen the research acumen of underrepresented (UR) faculty, provide a community, and support to ensure their success in...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Laura P. James [verfasserIn]

Crystal Sparks [verfasserIn]

Paul Duguid [verfasserIn]

Jessica Snowden [verfasserIn]

Mario Schootman [verfasserIn]

Brian Gittens [verfasserIn]

Beatrice Boateng [verfasserIn]

Antiño R. Allen [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of Clinical and Translational Science - Cambridge University Press, 2019, 8(2024), Seite 33-33

Übergeordnetes Werk:

volume:8 ; year:2024 ; pages:33-33

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1017/cts.2024.113

Katalog-ID:

DOAJ099859408

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!