STEM Teachers’ Digital Competence: Different Subjects, Different Proficiencies

STEM—science, technology, engineering, and mathematics—and STEM literacy have emerged as one (of many) concerted efforts aiming to provide the different competences required for future generations to adapt to an evolving world. Despite lacking a comprehensive framework for STEM, this concept has bee...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Rui Marques Vieira [verfasserIn]

Celina C. Tenreiro-Vieira [verfasserIn]

Pedro Bem-Haja [verfasserIn]

Margarida Lucas [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

STEM

digital proficiency

DigCompEdu

self-perception

Übergeordnetes Werk:

In: Education Sciences - MDPI AG, 2012, 13(2023), 11, p 1133

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2023 ; number:11, p 1133

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3390/educsci13111133

Katalog-ID:

DOAJ101254083

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!