How and when social media affects innovation in start-ups. A moderated mediation model

Despite social media's increasing use in industrial markets to foster business outcomes, empirical evidence on its use among firms collaborating for innovation is equivocal. Using data from 1769 Australian start-ups, we examine how and under what conditions social media influences innovation ou...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Corral de Zubielqui, Graciela [verfasserIn]

Jones, Janice [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

B-to-B-Marketing / Marktforschung / Industrielles Management / Welt

Schlagwörter:

Social media

Managerial learning and innovation

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Industrial marketing management - New York, NY [u.a.] : Elsevier, 1971, 85, Seite 209-220

Übergeordnetes Werk:

volume:85 ; pages:209-220

DOI / URN:

10.1016/j.indmarman.2019.11.006

Katalog-ID:

ELV003763668

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