So you want to delight your customers: The perils of ignoring heterogeneity in customer evaluations of discretionary preferential treatments

Many firms assume that customers like to feel special and to receive discretionary preferential treatments (DPT). This research argues that the reality is more complicated: the same preferential treatment may delight one customer but enrage or embarrass another. To help companies align their DPT wit...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Butori, Raphaëlle [verfasserIn]

De Bruyn, Arnaud

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2013transfer abstract

Umfang:

10

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Prise en charge de la Fièvre Q–restons simples ! Retours sur une épidémie humaine survenue en 2017 - Gadouin, V. ELSEVIER, 2019, IJRM : official journal of the European Marketing Academy, Amsterdam

Übergeordnetes Werk:

volume:30 ; year:2013 ; number:4 ; pages:358-367 ; extent:10

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1016/j.ijresmar.2013.03.004

Katalog-ID:

ELV038615126

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