Marketing food brands in Italy: a case study approach

Looks at the marketing of five Kraft Italia food products: Splendid, Sottilette, Milka, Hag and Philadelphia in Italy. Examines the changes in consumption rate and how marketing strategies for these products have developed. States that the lessons to be learned from these case studies could help enc...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Pratesi, Carlo Alberto [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2002

Schlagwörter:

Case studies

Food industry

Italy

Umfang:

52

Reproduktion:

Emerald Fulltext Archive Database 1994-2005

Übergeordnetes Werk:

In: British food journal - Bradford : Emerald, 1899, 104(2002), 6, Seite 413-464

Übergeordnetes Werk:

volume:104 ; year:2002 ; number:6 ; pages:413-464 ; extent:52

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1108/00070700210795615

Katalog-ID:

NLEJ219606900

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!