Quality management results in ISO 9000 certified Spanish firms

Many firms have started to realise the benefits of total quality management. In this respect, quality management improves internal and external quality management performance. This philosophy enhances customer satisfaction, employee satisfaction and increases business results. Therefore, the results...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tarí, Juan José

Molina, José Francisco

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2002

Schlagwörter:

Factor analysis

ISO 9000

Quality management

Spain

TQM

Umfang:

8

Reproduktion:

Emerald Fulltext Archive Database 1994-2005

Übergeordnetes Werk:

In: The TQM magazine - Bradford : Emerald, 1989, 14(2002), 4, Seite 232-239

Übergeordnetes Werk:

volume:14 ; year:2002 ; number:4 ; pages:232-239 ; extent:8

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1108/09544780210429843

Katalog-ID:

NLEJ21972346X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!