Primary and secondary effects of processing instruction on Spanish clitic pronouns

This study investigates the effects of token item frequency in Structured Input activities on both a primary target form (Spanish accusative clitics) and a secondary target form (Spanish dative clitics). Participants included 460 adult learners enrolled in a beginning-level Spanish language course a...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

White, Justin [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Erschienen:

De Gruyter Mouton ; 2015

Schlagwörter:

second language acquisition

processing instruction

Spanish language

pronouns

Umfang:

29

Reproduktion:

Walter de Gruyter Online Zeitschriften

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: IRAL - Berlin [u.a.] : Mouton de Gruyter, 1963, 53(2015), 2 vom: 29. Mai, Seite 151-179

Übergeordnetes Werk:

volume:53 ; year:2015 ; number:2 ; day:29 ; month:05 ; pages:151-179 ; extent:29

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1515/iral-2015-0008

Katalog-ID:

NLEJ247032328

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!