Paare und Familien in der Anzeigenwerbung – eine interkulturelle Studie

Whereas the representation of women in advertisements has been intensively described and also the representation of men has found some attention during the last decade, couples and families have attracted less interest so far. The influential study by Goffman (1981) serves as a reference point in or...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Pittner, Karin [verfasserIn]

Beaizak, Mohamed [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Erschienen:

De Gruyter ; 2013

Schlagwörter:

Gender,

interkulturelle Werbung,

Standardisierung von Werbung

Umfang:

34

Reproduktion:

Walter de Gruyter Online Zeitschriften

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Lebende Sprachen - Berlin : de Gruyter, 1956, 58(2013), 1 vom: 25. Juni, Seite 1-34

Übergeordnetes Werk:

volume:58 ; year:2013 ; number:1 ; day:25 ; month:06 ; pages:1-34 ; extent:34

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DOI / URN:

10.1515/les-2013-0001

Katalog-ID:

NLEJ247332798

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