Values, edusemiotics, and intercultural dialogue: From Russia with questions

Even after the “perestroika” and “glasnostj” in Russia, and increased communication in the interconnected world, the state of contemporary education there remains relatively unknown to Western scholars. This paper aims to ameliorate this problem by examining some of the signs comprising the system o...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Semetsky, Inna [verfasserIn]

Gavrov, Sergey [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Erschienen:

De Gruyter ; 2016

Schlagwörter:

culture

dialogue

media

semiosphere

socialization

secularization

Umfang:

17

Reproduktion:

Walter de Gruyter Online Zeitschriften

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Semiotica - Berlin [u.a.] : Mouton de Gruyter, 1969, 2016(2016), 212 vom: 28. Juni, Seite 111-127

Übergeordnetes Werk:

volume:2016 ; year:2016 ; number:212 ; day:28 ; month:06 ; pages:111-127 ; extent:17

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1515/sem-2016-0127

Katalog-ID:

NLEJ248178121

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!