The Curriculum Development of a BIM Resilience Program for the National Institute of Building Science Facility Module

The main objective of this paper is to identify the design criteria for a BIM Education Resilient System STEM program. The curriculum's development will semantically relate to resilience concepts with Systems Engineering and Building Information Modeling (BIM) practices and standards. The Susta...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Redmond, Alan [verfasserIn]

Smith, Bob [verfasserIn]

Smith, Deke [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Umfang:

1 Online-Ressource

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of 3-D information modeling - Hershey, Pa : IGI Global, 2012, 3(2014), 1, Seite 49-60

Übergeordnetes Werk:

volume:3 ; year:2014 ; number:1 ; pages:49-60

Links:

Link aufrufen
Abstract

DOI / URN:

10.4018/ij3dim.2014010105

Katalog-ID:

NLEJ251782018

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!