Creating Loyalty Towards Magazine Websites : Insights from the Double Jeopardy Phenomenon

For years, magazine publishers have been developing their online presence, pursuing a range of different goals and strategies for their websites. One of the key questions in creating online presence is whether to allocate resources on developing the offline print brand and expect brand equity transf...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tarkiainen, Anssi [verfasserIn]

Ellonen, Hanna-Kaisa [verfasserIn]

Ots, Mart [verfasserIn]

Stocchi, Lara [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Umfang:

1 Online-Ressource

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of e-business research - Hershey, Pa : IGI Global, 2005, 10(2014), 1, Seite 1-14

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2014 ; number:1 ; pages:1-14

Links:

Link aufrufen
Abstract

DOI / URN:

10.4018/ijebr.2014010101

Katalog-ID:

NLEJ251798879

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!