Non-Cognitive Factor Relationships to Hybrid Doctoral Student Self-Efficacy

Statistical analysis of data gathered from 139 healthcare doctoral students revealed three key findings regarding non-cognitive factor relationships to hybrid doctoral student self-efficacy between online (web-based) and on-campus course components. First, student experiences significantly differed...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Egbert, Jessica Dalby [verfasserIn]

Gomez, Frank [verfasserIn]

Li, Wenling [verfasserIn]

Pennington, Sandra L. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Umfang:

1 Online-Ressource

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of web-based learning and teaching technologies - Hershey, PA : IGI Global, 2006, 10(2015), 1, Seite 1-13

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2015 ; number:1 ; pages:1-13

Links:

Link aufrufen
Abstract

DOI / URN:

10.4018/ijwltt.2015010101

Katalog-ID:

NLEJ251839273

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!