'Recommendations for learning˚s: Rhetoric and reaction

This paper analyses the reasons for the generally negative reaction by academics to Bligh's 'Recommendations for Learning˚s by drawing on the Theory-of-Action perspective originally developed by Argyris & Schon and more recently applied to higher education by Heller. The theory has two...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Fleming, William [verfasserIn]

Rutherford, Desmond [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2011

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Studies in higher education - Oxford [u.a.] : Carfax Publ. Co., 1976, 9(1984), 1, Seite 17-26

Übergeordnetes Werk:

number:1 ; volume:9 ; year:1984 ; pages:17-26

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/03075078412331378883

Katalog-ID:

NLEJ252872436

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!