A Design Model for Beginner-Level Computer-Mediated EFL Writing

This article chronicles the search for an effective CALL writing course design model for beginner-level EFL students at a Japanese technical university. The search is described from course inception in 1997 through to 2000, three successive years of trial and change in course implementation. The his...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Greene, David [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2011

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Computer assisted language learning - London : Routledge, Taylor & Francis Group, 1990, 13(2000), 3 vom: 01. Juli, Seite 239-252

Übergeordnetes Werk:

number:3 ; volume:13 ; year:2000 ; month:07 ; day:01 ; pages:239-252

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1076/0958-8221(200007)13:3;1-3;FT239

Katalog-ID:

NLEJ253294916

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!